יום שלישי, 27 במאי 2008

התנצלות

מלאה כוונות טובות , אני מנסה ליישם את הלקחים מפורום הממן הקודם , פתחתי שירשור לכ שאלה וסעיף בממן , על מנת שיהיה קל יותר לכולם לחפש תשובות לשאלות שכבר נשאלו.
מאחר ואין לי שום סמכיות ניהול , ובקשותי לנעוץ את ההודעות בראש העמוד לא נענו , ופתיחת הודעות חדשות דוחה לעמודים הבאים את השירשורים הכלליים שפתחתי , הערתי למספר אנשים על כל שלא שירשרו במקום. חלק מהן התקבלו וחלק אחר הודיע שזה לא נעים לו ,ואחרים כמו איריס נמנעו

בפורום הקורס הייתה "השתלטות" מסיבית של אחת הלומדות לעשות סדר וכל הזמן להעיר...ועוד כשלושה סטודנטים שהתכתבו ללא הפסקה ומילאו את קבוצות הדיון.. קצת מלחיץ אם רותיים להכניס איזו מילה ושלא נדבר על שאלה..

זו ממש לא היתה הכוונה , לא רציתי ליצור אווירה לא נעימה בפורום , רציתי לפעול לטובת הכלל , אני מתנצלת בפני מי שהלחצתי , או שהיה לו לא נעים. הפסקתי להעיר אך לא להתדיין .

5 תגובות:

תמרית אמר/ה...

היי נעמה,
זה שהערת לאנשים על חוסר שירשור זה בסדר וזה שהעירו לך על טון ההערות זה גם בסדר.
בסך הכל אני חושבת שהיית בין האנשים הדומיננטים בקורס והתרומה שלך לקורס ולאנשים שמשתתפים בו היתה רבה. הן בהערות שלך, בתשובות שלך ובקישורים שהוספת. ההתנצלות שלך מעידה את כמה את רגישה ואיכפתית . הלואי וירבו כמוך בכל קורס. לי אישית תרמת הרבה בידע, בעזרה בפורום ואני מקווה שניפגש בעוד קורסים. בברכה, תמר.

יוסי ברק אמר/ה...

היי נעמה
אני חושב שהכוונות שלך היו ממש חיוביות והעשייה שלך בפורום ממן 13ממש מבורכת. אני חושב שמי שהעיר לך לא מבין לעומק מהי למידה שיתופית משמעותית באמצעות פורום. הרי מה יותר קל מלהיכנס מידי פעם לפורום לזרוק איזו שאלה מבלי לטרוח ולבדוק דיונים קודמים, מבלי להתייחס לחשיבות ארגון המידע ועוד.
בכל מקרה גם אם היית קצת ביקורתית כלפי העשייה של אחרים בפורום אני חושב שלפעמים המטרה מקדשת את האמצעים וטוב שיש משהו שהיה מוכן להיות ה"שוטר" שדואג שהפורום התנהל כפי שסכמנו בסוף הפרוום הקודם.
יוסי ברק

Iris אמר/ה...

נעמה,
לא הייתה כל כוונה לפגוע בך.
אני חשובת שהעשייה שלך לעשות סדר בפורום ממ"ן 13 ולפתוח כותרות היא יפה ומשמעותית, אך אל תקחי את תפקיד המנחה / המרצה להעביר שאלות של אחרים.. עוד תהיה לך הזדמנות (אם תרצי כמובן.. ) להיות בתפקידים אלו..
לזכותך ייאמר כי תשובותייך לא פעם מכוונות לטובה, עוזרות לעשות סדר בכמות החומר הבלתי נגמרת..
בהצלחה בכל אשר תלמדי..

הבלוג של נילי מור אמר/ה...

הפורום שלנו הוא דמות מראה של החיים "מחוץ לעולם הדיגיטלי". אנשים בעלי העדפות שונות משתתפים בו ומקיימים ביניהם אינטראקציות על בסיס קוגניטיבי של תכני הקורס וגם על בסיס חברתי והוראתי. ברגע שמתגלה קושי במינונים של אחת או יותר משלוש הנוכחויות הנ"ל חשוב לדון בכך ולהגיע לעמק השווה. ואכן כך נעשה אצלנו בפורום. חשוב היה להביע את אי הנחת, ואין מנוס מלהשתמש בטונים צורמים לפעמים (כי זו אחת הדרכים להביע אי נחת), וחשוב מאוד היה להתחשב בעמיתים.
כל הכבוד לכל סוגי המשתתפים ולשיח שממשיך להתקיים.
יישר כח ל, נעמה, על הרגישות בצד הנחישות. אני בטוחה שאת לוקחת אתך מסר חשוב להמשך ההשתתפות שלך בפורומים.
המשך פורה וטוב
נילי

אנונימי אמר/ה...

הי נעמה ,
נורא חבל לי שאת נפגעת , כי את מלאת כוונות טובות . אני חושבת שכעסים כלפייך הופנו כי אנשים רצו תשובה עיניינית למה ששאלו וזהו . הבעיה היא לדעתי במה שהיה בויכוח בינינו בממן 12- זמן . אני חושבת שאת מתייחסת לקורס הרבה יותר ברצינות מכל האחרים , ולכן גם חושבת שהיתר עושים זאת גם. זה לא עינייני , אבל סתם מתוך סקרנות - את בשבתון , או באמת מצליחה לעשות הכל ביחד ? בכל אופן ברור שהכל רק מכוונות טובות ולא משתלטנות .
דפנה