יום ראשון, 13 באפריל 2008

גלישה בפורום

כחלק מהמטלות בקורס טכנולוגיות למידה לסוגיהן , אני משתתפת בפורום חינוך לגיל הרך בתפוז.אני מרגישה שנטמעתי בפורום , אך לא יצרתי בו שינוי , ולמען האמת גם לא היה בכוונתי ,אני עדיין לא מרגישה ממש בבית אך הסוגיות שעולות קרובות לליבי בהיותי אמא לילדים קטנים .
בדרך כלל אימהות מגיעות לפורום עם בעיות מחיי היום יום . ורב התשובות שניתנות הם פרקטיות ואימהות יכולות ללמוד הרבה אפילו כצופות מהצד. מדי פעם גולשים הדיונים לסוגיות של חינוך , הת'רדים מתארכים ומתגלים ההבדלים בין המשתתפות (והמשתתפים). אני מעט צצטערת שלא היו יותר אבל ניסיוני היחיד להתחיל דיון כזה , לא זכה להצלחה.
עוד דבר בולט הוא העדרות של מנהלת הפורום מהדיונים , לפחות כל עוד הדיון מתנהל בשקט , כפי שהיה בשבועיים האחרונים מלבד הודעה אחת שהגיע לעמוד הראשי והביאה המוני מתלהמים , הדיון גווע ברגע שהוסר מהעמוד הראשי , המנהלת נכנסה כתבה שזו לא רוח הפורום ובזה הסתיים הדיון.
עכשיו אני צריכה לנתח לפי המודל של גריסון , ואני ממש לא סגורה על נוכחות שאינה חברתית , אשמח לעזרה מחברי הפורום.

2 תגובות:

tmima אמר/ה...

נעים מאוד שתינו באותו פורם .
להפך ממך אני מרגישה שיכולה לעזור שם . אני חושבת שהמקצוע שלי כגננת עוזר לי להשתלב בפורמים כאלה .
את יכולה כאימא ויש לך ניסיון עם הילדים לעזור גם כך .

נעמה אמר/ה...

לא התכוונתי שאינני יכולה לעזור , אלה שאני לא יכולה לשנות את הפורום , אני לא חושבת שיש צורך וגם לא ניסיתי.