יום שישי, 11 באפריל 2008

עומס

אני מנסה להשלים את הפיגור בחומר של בין שבוע לשלושה בחומר הלימוד לא משהו שאי אפשר להשלים , הפיגור לנגרם גם מחוסר מוטיבציה או אולי עצלנות , באבל גם בגלל שלמרות שאני לא עובדת המשפחה , בעיקר הילדים דורשים הרבה מזמני , וגם אנחנו מחפשים דירה , כך ששבעלי מגיע לפני שמונה בערב, אנחנו הולכים לראות דירות . עכשיו בחופש אני מנסה ביומיים אצל אמא להשלים כמה שיותר , ולהתקדם.
הפיגור הז יצר אצלי עומס רב ולחץ . ביחוד שבקורס טכנולוגיות יש מטלות שוטפות מלבד הממן , כתיבה בפורום הקורס בבלוג ובוויקי . החומר בקורס הזה מעניין לרב, ומתחבר לפעילות היום יומית ,והאנגלית של המאמרים סבירה בדרך כלל. בניגוד גמור לקורס הערכה , שם הקורס הוא תאורטי לגמרי , האנגלית קרובה לבלתי קריאה(לפחות יש לי תרגומים) , ויש המון ברברת שאני ממש לא מרגישה שתורמת לי להבנת החומר ושימוש מעשי בעתיד.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

היי נעמה, בהצלה עם העומס.. תודה על התגובה אצלי בבלוג, מקווה שתחזרי :)