יום שלישי, 11 במרץ 2008

הגעה לקמפוס הפתוחה ברעננה לשיעור

מאז אתמול אני מנסה לברר איך להגיע מהבית שלי בבאר שבע למרכז האופ ברעננה. , אם יוצאים בסביבות אחת וחצי מבאר שבע האוטובוס רכבת מגיעיםלתל אביב קצת אחרי שלוש , השאלה היא איך להגיע לרעננה לפני השעה ארבע . האוטובוסים הרגילים לצומת רעננה צפון עוברים דרך פתח תקווה והדרך לוקחת חמישים דקות שעה.ביבזתי על זה שעות אוטובוס רכבת בשתי שלוש חברות ממש נורא שאין מודעין מרכזי . והכוונה להגיע בלי רכב .אתר אוטבוסים טען שאין דרך להגיע ולא הציע מסלול חלופי דרך תל אביב. החיפוש באתר הרכבת ואגד היה מטיש ,. חשבתי לנסועברכבת לפתח תקווה או כפר סבא ומשם להמשיך באוטובוס.אבל בסוף החלטתי לקחת רכבת עד הרצליה ומשם לקחת אוטובוס של אגד שאמור לקחת עשרים דקות +עשר דקות הליכה לאו"פ אני אגיע בדיוק בארבע.

אבל לא ביררתי עד הסוף וברכבת ששאלתי חייל אמרו שיש אוטובוס רק מהקניון (שבעת הכוכבים) מרחק חמש דקות הליכה , הלכתי חציתי כביש ואז גליתי שעשרים לארבע . החלטתי על מונית , נהג מונית עצר אמר שאוסף עוד מישהי ואז ימשיך , עליתי למונית ואז התברר לנהג שעליו לאסוף ארבעה נוסעים ולא אחת , הוא הוריד אותי בלי לקחת תשלום באמצע הרצליה ואני חיכיתי עוד חמש דקות למונית , שאמנם שסוף סוף לקחה אותי לאו"פ במחיר של חמישים שקלים . הגעתי בארבע ועשרה ,ואז ביליתי עוד עשר דקות בניסיון למצוא את הכיתה . סך הכל נסיעה של שלוש שעות בכל כיוון בשביל שיעור של שעתיים.

מקווה שההגעה הבעה שלי תהיה יותר חלקה וללא איחור.

תגובה 1:

תמרית אמר/ה...

לי יש בעיה הפוכה. אני לא מסוגלת לאחר. אם אני מאחרת אני לא מגיבה טוב. גם כשניסיתי בעבר להירפא מהמנהג המגונה ולאחר אפילו קצת. לא הצלחתי. אצלי זו ממש מחלה.
בברכה, תמר