יום שישי, 14 במרץ 2008

הסמסטר הנוכחי

הסמסטר אני לומדת שני קורסים : הערכה בחינוך , וטכנולוגיות למידה לסוגיהן,שבמסגרתו נפתח הבלוג הזה.
הרקע הטכנולוגי והעניין בחינוך מחברות אותי יותר לקורס השני , קורס הטכנולוגיות , בפורומים אנ כותבת כבר חמש שנים ובלוג יש לי כבר מעל לשנתיים , אם כי אני לא מרבה לעדכן אותו. הויקי הוא הנקודה החלשה אך אני עדיין מרגישה שם בטוחה , בניגוד לוויקיפדיה שם איכשהו אני תמיד מרגישה שאין לי מה לתרום. מלבד זו אני חברה באדורשת - שהיא רשת חברתית של מורים ואנשי חינוך העוסקיםבשילוב טכנטולוגיה בחינוך. בכל מקרה אני בטוחה שההתחברות לחומר התאורטי תיהיה קלה ומהירה.
קורס הערכה לעומתו מבחינתי עדיין לוט בערפל , לא ברורה לי מטרת הקורס ואני ממש לא מתחברת .והעובדה שאיני קשורה לשום מערכות חינוך בולטת מאד בקורס הזה , ועושה את החוסר הודאות קשה עוד יותר. גם בקורס הזה יהיו מן הסתם תכנים שאתחבר אליהם יותר כך היה בקורס פיתוח והפעלה של תוכניות לימודים, שם משום מה התחברתי לתכנים הנוגעים להערכה . אז אני מקווה להקורס הזה יהיה בסופו של דבר מעניין עבורי יותר ממה שהוא נראה ברגע זה.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הי נעמה ,
גם אני נרתעתי בהתחלה מקורס הערכה ,
אבל בסופו של דבר נהניתי ממנו - הוא מאוד מובנה ( האם דוד מצר עדיין מרכז אותו , או לא ? ) . בכל אופן , נושא הערכה בחינוך וגם בכל תחום אחר הוא נושא מאוד "חם" ויש בו הרבה ערך מעשי .
דפנה

נעמה אמר/ה...

דוד מצר פרש מהוראה , אך הוא עדיין מנחה פרויקטים.
אני מקווה שהוא יעניין בסופו של דבר .